Γεροκωστοπούλου 9, Πάτρα | info@atomopatras.gr
Από το 1985
στο χώρο της εκπαίδευσης!

Νέα - Ανακοινώσεις

Διαδραστική μάθηση & Ενημέρωση μέσω της πλατφόρμας Edu4schools

Τι είναι το EDU4Schools (www.edu4schools.gr)

 

Για τους Μαθητές:

Στο Φροντιστήριο Άτομο, την πλατφόρμα την χρησιμοποιούμε για:
  • Τις βαθμολογίες & τις απουσίες του κάθε μαθητή
  • Τα σχόλια των εκπαιδευτικών για τους μαθητές τους και για την επίδοσή τους στο μάθημά τους ανά μήνα
  • Τις απουσίες του μαθητή
  • Επικοινωνία με τους μαθητές & τους γονείς

Για τους Γονείς:

Ηπλατφόρμα 4Schools, είναι μια  διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας οι γονείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν το 4Schools από το σπίτι ή το γραφείο τους, για να ελέγξουν και να ενημερωθούν για την πρόοδο των παιδιών τους.

Γιατί να το χρησιμοποιήσω;

Στο Φροντιστήριο Άτομο, την πλατφόρμα την χρησιμοποιούμε για:
  • Τις βαθμολογίες & τις απουσίες του κάθε μαθητή
  • Τα σχόλια των εκπαιδευτικών για τους μαθητές τους και για την επίδοσή τους στο μάθημά τους ανά μήνα
  • Τις απουσίες του μαθητή
  • Επικοινωνία με τους μαθητές & τους γονείς
  • Κάθε γονιός έχει το δικό του χώρο με τα δικά του διαπιστευτήρια

Όπως φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία,  ο γονέας ή ο μαθητής  αφού συνδεθεί στην πλατφόρμα, μπορεί να:

  • ενημερωθεί για τα νέα και τις εκδηλώσεις του φροντιστηρίου στην Καρτέλα « Ημερολόγιο»
  • διαβάσει τυχόν προσωποποιημένα μηνύματα στην καρτέλα «Μηνύματα»
  • ενημερωθεί για τους βαθμούς των test και των διαγωνισμάτων των μαθητών στην καρτέλα « Βαθμολογίες»
  • να ενημερωθεί για τις απουσίες του μαθητή στην καρτέλα «Απουσίες»
  • να έχει πρόσβαση στο ωρολόγιο πρόγραμμα του μαθητή στην καρτέλα «Ωρολόγιο»
  • να διαβάσει τα σχόλια κάθε μήνα για την επίδοση των μαθητών που γράφουν οι καθηγητές στην καρτέλα «Παρατηρήσεις»

Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής

 

Μέσω της πρακτικής και βιωματικής άσκησης στο χώρο της συγγραφής, οι μαθητές αναπτύσσουν τη δημιουργικότητά τους και γίνονται επαρκέστεροι αναγνώστες.

Αναπτύσσουν τη δημιουργικότητά τους μέσω πρακτικών συγγραφής, ευαισθητοποιούνται απέναντι στη διαδικασία της γραφής, εκφράζονται και δημιουργούν. Συνδυάζουν τις εμπειρίες ζωής που έχουν αποκτήσει με τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει από τη διαδικασία της εκπαίδευσης.

Αναπτύσσουν δεξιότητες στην παραγωγή του γραπτού λόγου παράλληλα με την ικανότητα αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον, έρχονται πιο κοντά στη λογοτεχνία και το βιβλίο – μια συνήθεια που θα τους ακολουθεί σε όλη τους τη ζωή!

Μαθαίνουν να οργανώνουν τη σκέψη τους και να την εκφράζουν χρησιμοποιώντας τις λέξεις. Αναπτύσσουν τη φαντασία τους, εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους, αποκτούν αυτοπεποίθηση, εμπιστεύονται τον εαυτό τους, στηρίζονται στις δικές τους δυνάμεις … γίνονται μικροί συγγραφείς!

Διαγνωστική Αξιολόγηση στη Νέα Ελληνική Γλώσσα και τα Μαθηματικά

ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ- ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Στην αρχή του σχολικού έτους, αμέσως μετά την εγγραφή, επιχειρείται μια διαγνωστική αξιολόγηση των μαθητών στα μαθήματα της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών. Η διάρκεια αυτής για κάθε μάθημα δεν ξεπερνά τα 35- 40 λεπτά.

Η αξιολόγηση αυτή έχει καθαρά διαγνωστικό χαρακτήρα και αποσκοπεί στη διερεύνηση των γνώσεων, των δεξιοτήτων, των ικανοτήτων και των ιδεών των μαθητών, ώστε να διαμορφωθεί κατάλληλα και βάσει των εκπαιδευτικών τους αναγκών το μάθημα. Συγκεκριμένα, μέσω της διαγνωστικής αξιολόγησης στο μάθημα της Νέας Ελληνικής Γλώσσας επιχειρείται η αξιολόγηση της ικανότητας των μαθητών για αναγνωστική κατανόηση, αναγνωστική αποκωδικοποίηση των κειμένων καθώς και για παραγωγή λόγου, ενώ μέσω της διαγνωστικής αξιολόγησης στο μάθημα των Μαθηματικών επιχειρείται η αξιολόγηση της ικανότητας των μαθητών για κατανόηση και χρήση των μαθηματικών συμβόλων, εκτέλεσης των μαθηματικών πράξεων, καθώς και η ικανότητα μαθηματικού και λογικού συλλογισμού. Ταυτόχρονα, η διαγνωστική αυτή αξιολόγηση παρέχει τη δυνατότητα πρώιμης ανίχνευσης γενικών μαθησιακών δυσκολιών (στην περίπτωση αυτή προσαρμόζουμε κατάλληλα το μάθημα στις εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή) ή ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (στην περίπτωση αυτή προτείνουμε στους γονείς την περαιτέρω διερεύνηση των δυσκολιών αυτών από ειδικά διαγνωστικά κέντρα).

Η διαγνωστική αξιολόγηση δε βαθμολογείται. Τα αποτελέσματα αυτής επιτρέπουν στους καθηγητές του φροντιστηρίου μας να έχουν μια άμεση συζήτηση με κάθε μαθητή ξεχωριστά αλλά και με τους γονείς τους, ώστε να ενημερωθούν οι τελευταίοι για τον τρόπο με τον οποίο εμείς θα βοηθήσουμε το μαθητή να καλύψει τυχόν αδυναμίες του, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο οι ίδιοι μπορούν να συμβάλουν σε αυτό. Μετά το τέλος του πρώτου τριμήνου κατά το οποίο ο μαθητής παρακολουθεί μαθήματα στο φροντιστήριό μας, επιχειρείται η εκ νέου διαγνωστική αξιολόγηση στα ίδια μαθήματα, ώστε να διαπιστωθεί ο βαθμός προόδου τον οποίο έχει επιτύχει.

Ημερίδα επαγγελματικού προσανατολισμού

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Ημερίδα Επαγγελματικού Προσανατολισμού στις 05/03/2017 στο Ξενοδοχείο Αστήρ.
Ευχαριστούμε για την τεράστια προσέλευση παρά το ηλιόλουστο ανοιξιάτικο πρωινό!
Eυχαριστούμε EMPLOY!

Επιλέγω Σπουδές και Επάγγελμα

Hμερίδα Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Πάτρα, 5/03/2017

Ο Σύλλογος Φροντιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος διοργανώνει εκδήλωση Επαγγελματικού Προσανατολισμού με θέμα την Επιλογή Σπουδών και Επαγγέλματος την Κυριακή 5 Μαρτίου 2017 στο Ξενοδοχείο Αστήρ (ημιώροφος) και ώρα 10:30 π.μ.

Σας περιμένουμε!

Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτων του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 53/03-11-2015 του Δ.Σ.) το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε τις  παρακάτω οδηγίες σχετικά με τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτων του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016 :

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ